dilluns, 15 de novembre del 2010

1. Feina sobre el poema de na Carolina Ibac:

Esperant el moment…
És el moment, em tremola l’ànima.
Ja no em queda cap as a la màniga.
És el moment del què tant se’n parla.
I no sé què fer… després de les besades.
És el moment i és que en tinc moltes ganes.
I a la vegada una terrible por que em glaça.
El moment ja és aquí i …
Et sento tan endins que veig cega les estrelles.
Les teves carícies encenen el meu desig pur.
Els teus petons recorren la meva esquena.
Els teus frecs apassionen l’atracció bella.
Gaudint del moment…
La suor dels nostres cossos balla,
al compàs d’un moviment ancestral,
que uneix el nostre foc en un de sol,
emprenent el més gran dels vols.
Després del moment…
Pau.
1.1. Posa títol.
El moment.
1.2. Escriu el número de versos, el número d'estrofes i si té rima consonant o assonant.
Te 19 versos, 3 estrofes i rima assonant.
1.3. Comenta'l cada dos versos. Quin tema tracta? Resumeix el contingut amb una paraula.
1i2esperant el moment tremola l'ànima. 3i4ja no te as a la màniga ha arribat el moment. 5i6despres de ses bessades es el moment i en te ganes 7i8i també te por 9i10 veu ceges les estrelles i encen el seu desitg. 11i12que el petons recorren la seva esquena i l'apasionen d'atracció. 13i14 gaudeix el momen la suor dels cossos es mesclen 15i16 el compas d'un moviment uneix el seu foc 17i18 emprenent els grans vols i despres la pau.
1.4. Opinió personal sobre el poema i el seu contingut
El poema esta be perque explica as d'esperar el moment i de que tot arribara.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada